Marketing dla hoteli, pensjonatów i obiektów noclegowych
Oferujemy sprawdzone metody na przekształcanie potencjalnych klientów w zadowolonych gości, którzy polecają obiekt swoim znajomym. Stworzymy dla Ciebie odpowiednią stronę internetową i dopasujemy do niej działania marketingowe. Takie, by przynosiły zamierzone efekty.
Jeśli zależy Ci na wysokiej klasy działaniach marketingowych, jak optymalizacja strony pod SEO, kampanie typu performance, czy profesjonalna obsługa SoMe – jesteśmy w stanie to dla Ciebie wykonać, poznaj szczegóły naszej oferty.
Obsługa Social Mediów
W swojej ofercie posiadamy obsługę profili na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Pintereście i TikToku. Tworzymy skuteczne strategie.
Kampanie Google Ads i Facebook Ads
Prowadzimy skuteczne i zoptymalizowane kampanie reklamowe Google Ads, Facebook Ads, Instagram, Youtube Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads.
Projektowanie graficzne
Oferujemy projektowanie bannerów, grafik na social media, mailingów, brandbooków, stron internetowych, ulotek oraz plakatów.
Strony internetowe i sklepy
Tworzymy strony internetowe od podstaw, jak i przeprowadzamy audyty istniejących stron. Zajmujemy się pełna opieką techniczną i rozwojem.
Systemy rezerwacji hotelowej
Wdrażamy nowe systemy rezerwacji oraz optymalizujemy obecne. Rozwijamy autorski system rezerwacji dedykowany dla apartamentów i czarteru jachtów.
Proces – jak pracujemy
Aby rozpocząć z nami współpracę i wykorzystać marketing internetowy na swoją korzyść, wystarczy, że do nas zadzwonisz, bądź napiszesz maila – a przez całą resztę procesu przeprowadzimy Cię sami.
Wiemy, jak cenny jest czas, dlatego stawiamy na konkretność i przejrzystość – nie martw się wypełnianiem długich formularzy, czy trudnymi technicznymi pytaniami – u nas tego nie doświadczysz!
Po kontakcie z nami zaprosimy Cię na krótkie spotkanie online, na którym ustalimy wszelkie szczegóły. Tuż po nim nasz zespół wyśle podsumowanie rozmowy oraz będziemy mogli przystąpić do koniecznych formalności, jak podpisanie umowy. Przy większych projektach chcielibyśmy dostać krótki brief, by spełnić wszystkie Twoje oczekiwania.
Od tej pory wykorzystujemy wszelkie dostępne narzędzia marketingowe, aby w Twoim hotelu już nigdy nie brakowało gości!
Kampanie Google Ads i Facebook Ads
Zaistnienie w mediach społecznościowych jest dziś absolutną podstawą, dla praktycznie każdego biznesu – w tym branży hotelarskiej. Działania reklamowe na tej płaszczyźnie pozwolą dotrzeć do klienta w sposób tani i precyzyjny – to wszystko dzięki kampaniom performance marketingowym. Dają one szerokie spektrum możliwości, pozwalają między innymi promować oferty specjalne, zbudować rozpoznawalność w internecie, czy stosować skuteczny remarketing.
Dobra strategia marketingowa zakłada dotarcie do strony o obiekcie na wiele sposobów. Jednym z nich jest postawienie na realizację kampanii Google Ads oraz Facebook Ads. Wykorzystaj reklamę w najpopularniejszej wyszukiwarce, z której korzysta 97% internautów w Polsce i SoMe, przedstawiając swoją ofertę tysiącom użytkowników! Kampanie te charakteryzują się precyzją w dotarciu do grupy docelowej oraz przynoszą zamierzone efekty, jak generowanie leadów, czy osiąganie satysfakcjonującego ROASu. To właśnie wskaźniki KPI są dla nas najważniejsze – są to efekty naszej ciężkiej pracy i specjalistycznej wiedzy.
Jest to również szansa na dokładniejsze poznanie osób, którzy mogą gościć w naszym hotelu. Wszystko dzięki szczegółowym statystykom udostępnianym przez google i facebook. Jeśli interesuje Cię reklama hotelu w tym medium i zdecydujesz się na nasze wsparcie, dodatkowo otrzymasz od nas comiesięczny raport z wyników i dostępnych danych. W końcu dane, jak twierdzi wielu ekspertów… to złoto XXI wieku!
Wykorzystaj kampanie typu performance, wspierając marketing hotelu już teraz i postaw na profesjonalistów w tej dziedzinie!
Prowadzenie profili Facebook/Instagram
Jako agencja marketingowa zdajemy sobie sprawę z potencjału, który drzemie w social mediach. Między innymi stanowią one świetne miejsce na stały kontakt z naszymi klientami.
Poprzez content marketing mamy szansę nawiązać długotrwałe relacje z nimi, regularnie przypominając im o swoim obiekcie. Jest to okazja to budowy wizerunku, edukację naszych odbiorców, czy po prostu informowania o nowościach u nas, takich jak nowy program lojalnościowy.
W mediach społecznościowych króluje pomysłowość i dawanie wartości – najczęściej w formie edukacji, bądź rozrywki. Klucz do sukcesu leży w regularności publikowanych treści oraz ich jakości.
Na samym początku należy określić strategię komunikacji oraz stworzyć content plan, według którego będziemy publikować na naszych profilach. Jesteśmy w stanie pomóc Ci w tym procesie, aby Twoje SM budziły zaangażowanie oraz przede wszystkim… zwiększyły liczbę gości w Twoim obiekcie!
W samej Polsce z SoMe korzysta blisko 26 milionów osób. Wśród tych osób są Twoi klienci. Z tego względu postaw na angażujący content, który zwiększy Twoje zasięgi.
Jeśli chcesz wyróżnić się w hotelarstwie poprzez kreatywny content – skontaktuj się z nami!
Projektowanie graficzne
Mówi się, że ludzie kupują oczami. W branży hotelarskiej jest to szczególnie widoczne. Internauta średnio skupia się na jednej treści od 3 do 5 sekund. To bardzo mało. Z tego względu potrzebujemy materiałów, które skutecznie utrzymują jego uwagę na dłużej.
Nawet najlepsza strategia marketingowa potrzebuje odpowiedniej szaty graficznej, by oferta przyniosła zamierzone rezultaty. Specjaliści od social media powiedzą to samo o swojej branży.
Marketing dla hoteli powinien charakteryzować się estetyką, by zachęcić potencjalnych klientów do wybrania naszego obiektu. Wpłynie to również pozytywnie na wizerunek hotelu.
Nie popełniaj błędu jak inne hotele i nie zaniedbuj tej ważnej części marketingu – zgłoś się do nas po profesjonalne projekty graficzne – dopasowane idealne pod Twój hotel.
Zadbaj o ten ważny szczegół i skorzystaj z usług agencji interaktywnej mającej wieloletnie doświadczenie, dzięki współpracy z wieloma klientami. Z nami wypracujesz odpowiadającą pod standardy UX i UI szatę graficzną dla Twojej strony, grafiki reklamowe, które skutecznie przyciągają uwagę oraz angażujące treści na media społecznościowe!
Strony internetowe
W hotelarstwie, gdzie konkurencja jest naprawdę spora – bez własnej www od razu jesteśmy na przegranej pozycji. Jeśli inwestujesz w marketing hotelu, strona w internecie jest dla Ciebie absolutną podstawą. Aż 77% procent internautów dokonuje płatności w internecie – w tym również rezerwacji hoteli.
Projektowanie stron www to długi i skomplikowany proces. Chcąc dostarczyć wartościowy produkt końcowy, należy zadbać o UX (user experience) UI (user interface), wszelkie techniczne aspekty i uwzględnić wszystkie pozostałe aspekty, jakie jak objęta przez nas strategia marketingowa. Należy również pamiętać o responsywności strony, tak by dobrze działała na urządzeniach mobilnych.
Jeśli naprawdę zależy Ci na promocji hotelu, to strona www jako wizytówka i miejsce dla klientów powinna być Twoim priorytetem. Jest to jedna z lepszych inwestycji, jaką można dokonać przy obecnej digitalizacji świata.
Skonsultuj się bezpłatnie z nami, a przedstawimy Ci ofertę dopasowaną pod Twój obiekt, aby wyróżnił się na tle innych hoteli. Doradzimy Ci najlepsze rozwiązania dostępne dla branży hotelarskiej, które pozwolą Ci dotrzeć do mnóstwa nowych klientów.
Nasze dotychczasowe prace możesz sprawdzić tutaj: https://nestry.pl/portfolio/
Oferujemy całe spektrum możliwości, jeśli pragniesz by istniała osobna podstrona dla Twojej hotelowej restauracji – nie ma problemu! Marketing dla hoteli nie kryje przed nami żadnych tajemnic, dzięki czemu możesz mieć pewność odnośnie skuteczności funkcjonowania i dopasowania do branży hotelarskiej.
Gdzie użytkownik może sprawdzić najważniejsze informacje na temat hotelu, jak nie na stronie w internecie?
Postaw na współpracę z doświadczoną agencją interaktywną, która kompleksowo zadba o funkcjonalną wizytówkę Twojego hotelu.
SEO, czyli pozycjonowanie w wyszukiwarce
Jednym z narzędzi marketingowych jest SEO. W największym skrócie odpowiada ono za uplasowanie się naszej strony w wynikach wyszukiwania. Ma to niebagatelny wpływ na marketing hotelu. Dzięki pracy nad tym, jeśli ktoś wpisze frazę na przykład „Hotel Mazury” wyświetlimy się na jednej z pierwszych pozycji w wyszukiwarce, a to pozwoli odkryć nasz obiekt naprawdę wielu klientom.
Nad SEO pracuje się głównie poprzez optymalizację naszej strony oraz dopasowanie treści na niej. Jest to proces długofalowy, ale przynoszący stałe i przede wszystkim trwałe korzyści. Świetnym rozwiązaniem jest prowadzenie bloga. Dochodzi do tego wiele dodatkowych aspektów, jak pamiętanie o tekście alternatywnym do grafik, pozycjonowanie na dane słowa kluczowe czy wprowadzenie responsywności www.
W naszej ofercie posiadamy również takie usługi, dlatego jeśli zależy Ci na tym, by Twoja oferta była dobrze widoczna w internecie – odezwij się do nas!
Systemy rezerwacji hotelowej
Czy wiesz, jak duży wpływ ma forma bookowania na pozytywne opinie obiektu?
W branży hotelarskiej odpowiedni system rezerwacji jest podstawą. Jego udoskonalenie jest efektywnym sposobem na podniesienie konwersji w krótkim czasie. Dodatkowo, nowoczesny system bookowania może służyć jako Twój wyróżnik w marketingu – 2 korzyści na jednym ogniu!
Jesteśmy zdania, że dokonanie rezerwacji powinno być jak najprostsze. Klienci doceniają przejrzystość oraz funkcjonalność. Im bardziej ułatwimy im ten proces, tym większa szansa, że nie wycofają się z finalizacji transakcji. Dobry system ułatwia pracę działu sprzedaży oraz jest pierwszym krokiem do zadbania o jakość obsługi gości. Klienci w końcu mają kontakt z hotelem już na stronie – to ważna część procesu, która nie może zostać zbagatelizowana. U wielu firm ten etap jest wąskim gardłem, które dusi efektywność pracy zespołu. Chyba nie chcesz, aby dotyczyło to również Ciebie?
Rozwiązaniem jest wybór odpowiedniego systemu i poprawne jego zaimplementowanie na stronie.
Sam proces wprowadzania jest mocno techniczny i dosyć skomplikowany, ale późniejsza jego obsługa to przysłowiowa bułka z masłem. Nie potrzeba żadnego szkolenia do tego, ani doświadczenia w branży IT.
Dzięki tej inwestycji możesz ominąć wiele innych kosztów, jak na przykład specjalistyczny audyty pracy recepcji, czy tracking połączeń telefonicznych – odpowiedni system rezerwacji jest w zupełności wystarczający.